Human Experience Design je disciplína, ktorá kombinuje a spája veľa rolí, tak, ako kreatívneho, tak aj racionálneho typu.
A background Hany Šnáblovej, mladej ambicióznej ženy, nie je iný.
Je veľmi zvedavá, od 3 rokov sa venuje tancu, naučila sa 6 jazykov a rozhodla sa študovať design v jeho samotnej kolíske, vo Florencii.
Nasledovalo bakalárske štúdium BA Interior Design & amp; Technology and Marketing v Londýne, kde žila takmer 10 rokov.
Po tom, čo dostala ponuku učiť na UCL (University College London) na Fakulte Managementu, prihlásila sa tam aj na MSc International Real Estate and Planning.
Po ukončení magisterského štúdia pracovala aj ako Project Manager, ale vášeň pre design prevážila.
Prienik svojich obľúbených disciplín (design, marketing, branding, management, business and innovative technologies) nachádza práve v Human Experience Design.
Jej cieľom je pomocou HXD dosiahnuť dlho potrebnú revolúciu vo vzdelávacom systéme.
Hanu Šnáblovú som prvýkrát stretla v roku 2021 na sociálnej sieti Clubhouse. Zaujalo ma na nej, že v jej mladom veku, prednáša na londýnskej univerzite UCL, ktorá patrí medzi top 10 univerzít na svete a ešte k tomu aj pomerne novú disciplínu a tou je Experience Design, čiže zážitkový dizajn. Nemýľte si to s UX, s užívateľskou skúsenosťou, ktorú mnohí z nás poznajú v súvislosti s tvorbou webových stránok. Pretože ide o oveľa komplexnejší pohľad.
Ak nás dnes budete počúvať ako klienti, spotrebitelia rôznych služieb, tak si na praktických príkladoch ukážeme, ako si firmy dizajnujú svoje biznisy tak, aby sme doslova podľahli ich službám a mali dobrú skúsenosť.
No a pre tých, ktorí nás budú počúvať viac ako podnikatelia, bude tento rozhovor inšpiráciou na to, ako viete vylepšiť svoje biznisy a zaviesť Experience Design do vášho podnikania.