Fotorealizmus je vo všeobecnosti považovaný za čosi ako posvätný grál grafického spracovania počítačových hier. Asi každý zbehlejší počítačový hráč sa pri nastavovaní detailov v hre, či pri kúpe novej grafickej karty aspoň raz zamyslel, koľko ešte asi potrvá, kým hry budú vyzerať rovnako, ako svet okolo nás.
Ktoré hry predstavovali najväčší skok vo vizuálnom spracovaní, ako ďaleko sme od fotorealistických hier dnes a aké sú hlavné prekážky, ktoré ešte bude potrebné na ceste k tomuto cieľu zdolať? A čo je hlavné, je vôbec fotorealizmus v počítačových hrách ten správny cieľ, alebo by sa mali vývojári viac venovať niektorým iným aspektom? O tom sa v najnovšej časti podcastu SHARE rozpráva redaktor magazínu HernáZóna.sk Lukáš Zachar a redaktor Živé.sk Maroš Žofčin.
NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected].
V novej časti nášho technologického podcastu SHARE sa dozviete:
- ktoré hry boli pri zlepšovaní vizuálu hier kľúčové,
- prečo sa grafická stránka hier zlepšuje čoraz pomalšie,
- či vôbec je vhodné, aby mali hry fotorealistickú grafiku
- a ktoré ďalšie aspekty hier je potrebné zlepšiť, aby pôsobili realisticky.
Podcast spoločne pripravujú magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk.