V rýchlom podcaste SHARE_now vysvetľujeme, ako pravdepodobne televízie s novými pravidlami naložia.

Komerčné televízie u nás boli donedávna limitované množstvom reklamy, ktorú mohli odvysielať počas jednej hodiny. Legislatíva im umožnila zaradiť maximálne 12 minút reklamných spotov.

Po novom však dochádza k zmene. Limit za celý deň je naďalej rovnaký, zmenou ale je, že podľa novej legislatívy neexistuje hodinové maximum. Najmä vo večerných hodinách môže byť preto spotov oveľa viac.

Prečo dochádza k zmene, čo to presne znamená, čo čaká divákov a či je to dobrá alebo zlá správa pre televízny trh v podcaste SHARE_now hovorí redaktor Živé.sk Filip Maxa. Rozpráva sa s ním Maroš Žofčin.

V aktuálnej časti podcastu SHARE sa dozviete:

  • Prečo sa legislatíva mení.
  • Ako fungujú nové pravidlá.
  • Čo to znamená pre diváka.
  • Kedy sa zmeny naplno prejavia.
  • Či to televízii pomôže.

Odkazy k téme

Ako si tento podcast vypočuť najlepšie? Tu je náš sprievodca podcastovými appkami:

https://zive.aktuality.sk/clanok/KaFWa78/ako-na-podcasty-aj-aplikacie-zadarmo-ponukaju-mnohe-funkcie-navyse/

Podcast SHARE_now pripravujú spoločne magazíny Živé.sk a HernáZóna.sk. Na odber všetkých nových dielov našich podcastov SHARE sa môžete prihlásiť cez platformy Apple Podcasts, Google Podcasts, Spotify alebo Deezer.

NAPÍŠTE NÁM: Ak nám chcete niečo odkázať, doplniť nás alebo sme povedali niečo zle a chcete nás opraviť, môžete nám napísať na [email protected]. Všetky maily čítame a na väčšinu odpovedáme.