Téma: Produktivita bez obety zdravia v 21. storočí a osobné zdieľanie zmeny prístupu k nočnej práci.
Michala charakterizuje kreativita, inovácia a vysoké pracovné zanietenie. V roku 2016 bol zaradený medzi Top 100 európskych inovátorov podľa Res Publica, Google a Financial Times. Profesionálne je spolumajiteľom a kreatívnym riaditeľom reklamných agentúr Zaraguza Bratislava, Zaraguza Praha a prvej slovenskej naming agentúry GoBigname. Aktuálne venuje najviac energie spoločnosti Exponea, ktorá patrí medzi najrýchlejšie rastúce SAAS firmy na svete v oblasti marketingovej automatizácie a pokročilej dátovej analytiky s využitím A.I.. V tejto spoločnosti je tiež kreatívnym riaditeľom.
Je zároveň najmladším držiteľom prestížneho ocenenia FILIP za výnimočný prínos do slovenskej reklamy, víťazom Cyber Young Lion Award z Cannes a keď mal menej ako 30 rokov, vyhral aj anketu FORBES Slovensko a obsadil si titulku. S viac ako 100 oceneniami sa radí medzi najrešpektovanejších kreatívcov a inovátorov v marketing v strednej Európe.
V Podcaste som vyspovedal Michala hlavne z pohľadu jeho návykov a schopnosti zvládať vysoké pracovné nasadenie a tlak na kreativitu pri plnom zdraví. Zistil som, že aj Michal svojho času narazil na hranu, kde ho začali dobiehať rôzne choroby a oslabená imunita. Vypočujte si, čím všetkým si Michal prešiel a ktoré nástroje, návyky a zmeny mu "zachránili život". Navyše sme riešili aj Michalove poznatky zo stavby vlastného kreatívneho priestoru na štýl jurty v prírode a dostali sme sa aj do diskusie o sile dizajnu pre značky, či už v našej oblasti funkčných potravín, alebo aj v iných consumer products.