Nový podcast je záznamom panelovej diskusie, ktorej som sa zúčastnil začiatkom júla. Témou bola koronakríza a jej vplyv na marketing značiek. Diskusiu organizovalo Kontentino a spolu so mnou sa jej zúčastnili Dáša Juríková – Marketérka roka 2019, riaditeľka odboru stratégie a rozvoja značky v Slovenskej sporiteľni, Janči Papač – Mediálny stratég z Triad Advertising a Jan Čadil – Key Account Consultant v Konektor Social. Moderátorskú úlohu na seba prevzal Bohuš Pokštefl, CEO Kontentino.

Ďakujem, že som mohol byť súčasťou debaty s takými kapacitami v našej brandži a verím,  že pre vás môže byť tento záznam prínosom, zdrojom inšpirácie alebo nových vedomostí.

Patreon: http://patreon.com/tonydubravec

Priestor na otázky a postrehy: https://forms.gle/jh9QUzoWAF61rAq5A

IG: www.instagram.com/tonydubravec

WEB: www.tonydubravec.com