Epizódy

We Know How: Oľga Bušo, CEO Concept Clinic: Rastieme, aby sme dokázali suplovať aj štát
Vie, čo to je byť „hore“, ale aj „dole“, a posúva ju každý projekt, do ktorého sa kedy pustila. Oľga…
Vie, čo to je byť „hore“, ale aj „dole“, a posúva ju každý projekt, do ktorého sa kedy pustila. Oľga…

We Know How: Staviť všetko na jednu kartu je veľmi odvážne. Diverzifikácia je kľúčom k dlhodobému úspechu
Populárne ETF nie sú riešením všetkého. Vyžadujú rozum a správu, hovorí František Michalovích, Head of Sales SR&ČR, ARTS
Populárne ETF nie sú riešením všetkého. Vyžadujú rozum a správu, hovorí František Michalovích, Head of Sales SR&ČR, ARTS

We Know How: Aj centy zo zálohovaných fliaš menia Slovensko. Pomáhajú hradom, prírode aj potrebným
Najnovší prieskum agentúry 2muse ukázal, že 95 percent Slovákov aktívne využíva zálohový systém. Podcasty We Know How vznikajú v spolupráci…
Najnovší prieskum agentúry 2muse ukázal, že 95 percent Slovákov aktívne využíva zálohový systém. Podcasty We Know How vznikajú v spolupráci…

We Know How:Centy zo zálohovaných obalov menia Slovensko. Pomáhajú dokonca hradom a národným parkom
Najnovší prieskum agentúry 2muse ukázal, že 95 percent Slovákov aktívne využíva zálohový systém. Podcasty We Know How vznikajú v spolupráci…
Najnovší prieskum agentúry 2muse ukázal, že 95 percent Slovákov aktívne využíva zálohový systém. Podcasty We Know How vznikajú v spolupráci…

Téma týždňa: Protekcionizmus je moderná forma kmeňového myslenia, ktorý rastie na popularite
Uzatvárame sa pred technológiami a zahraničnými vplyvmi, čo v konečnom dôsledku brzdí pokrok
Uzatvárame sa pred technológiami a zahraničnými vplyvmi, čo v konečnom dôsledku brzdí pokrok

Sumár týždňa: Slovensko nezvláda chrániť kľúčové inštitúcie. Pravidlá sú základom prosperity
Investície do Olympiády majú iba obmedzený zmysel a sociálne siete kradnú kontext
Investície do Olympiády majú iba obmedzený zmysel a sociálne siete kradnú kontext

WE KNOW HOW: Aj v roku 2025 sa očakáva nárast kybernetických útokov. V ochrane pred nimi potrebujú firmy silného partnera
Podľa riaditeľky pre B2B segment Orange Slovensko je veľkým trendom vymáhanie výkupného či ešte sofistikovanejšie útoky s väčším zameraním na…
Podľa riaditeľky pre B2B segment Orange Slovensko je veľkým trendom vymáhanie výkupného či ešte sofistikovanejšie útoky s väčším zameraním na…

We Know How: Ako v praxi fungujú clá na autá z Číny? Rozhovor s importérom Dongfengu
Branislav Kocper, CEO spoločnosti Plastonic, stojí za importom automobilov koncernu Dongfeng do viacerých krajín EÚ. V rámci seriálu We Know…
Branislav Kocper, CEO spoločnosti Plastonic, stojí za importom automobilov koncernu Dongfeng do viacerých krajín EÚ. V rámci seriálu We Know…

Klienti si už pár klikmi dokážu nájsť bývanie aj podľa vzdialenosti od práce
Realitný trh na Slovensku prechádza dynamickými zmenami, od vývoja cien nehnuteľností až po digitalizáciu sprostredkovateľských služieb, hovorí v komerčnom seriáli…
Realitný trh na Slovensku prechádza dynamickými zmenami, od vývoja cien nehnuteľností až po digitalizáciu sprostredkovateľských služieb, hovorí v komerčnom seriáli…
TREND.sk - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí TREND.sk. Podcast by TREND.sk
TREND.sk je zaradený do kategórie Správy.
TREND.sk je zaradený do kategórie Správy. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Dobré ráno | Denný podcast denníka SME, Braňo Závodský Naživo, Bárdy & Káčer, Denník N Newsfilter, V redakcii.