Ľudia menia televízor každé štyri roky, o novej práčke chcú vedieť všetko a očakávajú okamžitú reakciu na reklamáciu. Nákup elektroniky sa zmenil na komplexnú službu, kde produkt je len začiatok. Fúzia lídrov slovenského elektrosegmentu – spoločností NAY a Datart – priniesla zásadné zmeny na trhu. Rok po spojení hodnotí obchodný riaditeľ NAY Vladimír Sušil prvé výsledky: jednotný e-shop, rýchlejšie služby, širší sortiment aj synergie naprieč oboma krajinami. Zákazníci chcú dnes viac než len výhodnú cenu – očakávajú aj poradenstvo, expresné doručenie a ľudský prístup. „Na Slovensku sme už plne prešli na rovnaké webové rozhranie ako v Česku. Využívame synergie v oblasti logistiky, nákupu aj personálnych procesov,“ vysvetľuje V. Sušil a dodáva, že samotná fúzia bola schválená až po dôkladnej analýze protimonopolnými úradmi. V niektorých mestách dokonca museli kvôli vysokému podielu na trhu predajne odpredať konkurencii. Zmeny sa podľa V. Sušila najviac dotkli zákazníkov. Po novom majú k dispozícii nový e-shop, lepšiu logistiku a predovšetkým širšiu ponuku tovaru, ktorá reflektuje aktuálne trendy. Viac podrobností sa dozviete v podcaste.