Pri nákupe sa často nerozhodujeme my – scenár je napísaný za nás. Od farieb regálov po „dopravu zdarma“: marketingové triky a psychológia predaja nás vedú k plnšiemu košíku. Hosťom epizódy je Filip Kuna – marketér, ktorý odhaľuje shrinkflation, greenwashing, plánované zastarávanie, recency efekt aj vplyv AI v marketingu, a ukazuje, ako nakupovať vedome a robiť marketing eticky. Čo je shrinkflation? Ako rozpoznať greenwashing? Čo je plánované zastarávanie? Prečo radšej platíme za produkt než za poštovné? Ako nás obchody nútia míňať viac? Ako funguje psychológia nakupovania a cenotvorba? Čo je recency efekt v marketingu? Marketing farmaceutických firiem – ako funguje? AI v marketingu – hrozba alebo príležitosť? Je luxus len ilúzia? Ako začať s marketingom od nuly? Ako robiť marketing eticky? Ako sa brániť trikom obchodov a kupovať rozumne?

Odpovede na tieto otázky sa dozviete v najnovšej epizóde TROSHCASTU, ktorá je k dispozícii ZADARMO! Našu tvorbu podporíte odberom na našom YouTube. Ďakujeme, že práve vďaka Vám môžeme prinášať stále nových hostí a spoločne tak rásť. Lebo TROSHKA stačí na to, aby zmenila život.

Príjemné počúvanie!

🚨 KOSHELA – ZĽAVA až do -33%.

Tento rozhovor sme nahrávali 15.8.2025 v hoteli Crowne Plaza Bratislava.

-

Ak sa chcete dozvedieť, aký luxusný podvod spravila firma Payless ShoeSource na zákazníkoch, tak sa pridajte BEZPLATNE do našej skupiny na Telegrame.

Ak máte krásne priestory a chcete, aby sme nahrávali aj u Vás, napíšte nám na [email protected]

Zľavové kódy na firmy, ktorým dôverujeme: ZĽAVY

-

00:00 Dnes Uvidíte… 01:59 Ako Nás Obchody Donútia Kúpiť si Viac? 09:59 Prečo Radšej Kúpime Drahší Produkt Ako Zaplatíme Poštovné? 14:27 Čo je Shrinkflation? 17:31 Je Luxus Len Ilúzia? 21:27 Kedy je Manipulácia Pozitívna? 25:08 V Marketingu Nikdy Nie je Dosť 31:33 Greenwashing: Bio, Eco, Raw, Vegan 37:18 Čo je Plánované Zastarávanie? 39:28 Marketing Farmaceutických Firiem 45:02 Čo je Recency Efekt? 47:17 Ako Robiť Marketing Eticky? 51:47 Umelá Inteligencia (AI) Nemá Brzdy 58:06 Ako Začať s Marketingom? 01:06:55 Kvantita si Dáva Kvalitu na Raňajky

-

WebYouTubeInstagramFacebookTikTokXSpotifyApple PodcastyHeroheroToldo