Osud slovenských riek máme vo svojich rukách, nenechajme to plávať. „Kampaň ‚Nenechajme to plávať‘ je v prvom rade o tom, že každý z nás má na výber a môže svojou voľbou rozhodnúť o tom, ako bude vyzerať naša príroda. Chceme, aby sa ľudia zamysleli, či naozaj potrebujú mikroténové sáčky a nemajú poruke ekologickejšiu alternatívu. Veríme, že sa nám podarí otvoriť diskusiu o nadmernom používaní týchto obalov, vzdelávať našich zákazníkov a v konečnom dôsledku znížiť objem používaných jednorazových sáčkov. Súčasťou kampane je aj náš príspevok k čisteniu slovenských vôd,“ vysvetlil Matúš Gála, generálny riaditeľ Lidl Slovenská republika. O tom, ako veľmi sú znečistené slovenské vody a rieky a čo s tým vieme urobiť, budeme diskutovať s hosťami: Martina Paulíková - Združenie Slatinka, Nadácia Ekopolis Radovan Kazda – zakladateľ portálu voda-portal.sk, poslanec NRSR (SaS) Tomáš Bezák – vedúci úseku komunikácie, Lidl Moderuje: Marianna Sádecká