Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí navrhujú služby a zážitky zákazníkov. Rozprávame sa o zákulisí projektov, ktoré to robia naozaj dobre. Preberáme užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň.


Do tejto epizódy prijal pozvanie Dalibor Cicman, šéf GymBeam-u, najrýchlejšie rastúcej fitness značky v Európe. 
GymBeam založil v roku 2014, zúžitkoval skúsenosti z predošlých e-commerce projektov a PhD. titulu z Business Intelligence. Dnes vedie firmu s takmer 500 členným tímom, ktorá obsluhuje milióny zákazníkov na 15 trhoch.

V epizóde s Daliborom sa dozviete:

* Prečo sa už od začiatku snažili cieliť na novoprichádzajúcich zákazníkov na trh.
* Z akých zdrojov čerpal dáta na poznanie cieľovej skupiny ešte pred štartom.
* Prečo sa nad existujúcimi firmami nedá vyhrať v oblastiach, kde sú silné, ale tam, kde sú slabé.
* Ako sa v GymBeam-e snažia zaslúžiť si pozornosť svojich zákazníkov.
* Akú majú stratégiu v boji s konkurenčnými kamennými predajňami
* Prečo je dôležité najprv vyladiť službu, až potom páliť rozpočty na marketing.

Podcastom sprevádza Adam Brocka, service dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.

Podeľte sa s nami prosím o svoj názor a pomôžte nám robiť ďalšie epizódy ešte užitočnejšími.

Formulár so spätnou väzbou na tento podcast je na tomto linku. 👇🏼https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJain1LptYcoR60-VQfrFvajzNUJhWVcLi0Otpb3oPtZ5JvA/viewform