Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí navrhujú služby a zážitky zákazníkov. Rozprávame sa o zákulisí projektov, ktoré to robia naozaj dobre.

Do septembrovej epizódy som si pozval Slava Osleja, ktorý pracuje ako digital product manager v tíme inovácií mesta Bratislava.

Zameriavajú sa na projekty, ktoré zlepšujú mestské služby a kvalitu života občanov v našom hlavnom meste.

Na konte majú projekty ako napríklad online daň z nehnuteľností, Bratislavské konto, online lístky na kúpaliská, Bratislavskí susedia, 10 000 stromov a mnoho ďalších.

So Slavom sme sa rozprávali o:

– Dopadoch service designu vo verejnom sektore.
– Prípadovej štúdii online platby dane z nehnuteľností.
– Ako vytvorili návod, ktorý pomohol už 12 000 občanom a znížil chybovosť pri vypĺňaní formulárov o 60%.
– Ako sa od formulára prepracovali k zmene zákona.
– Ako vie service design šetriť čas a peniaze občanom aj úradníkom.
– Ako sa pridať k inovačným aktivitám mesta vďaka Climathonu Bratislava už 20.-22. októbra.

Podcastom sprevádza Adam Brocka, service dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.

———————————————

Podeľte sa s nami prosím o svoj názor a pomôžte nám robiť ďalšie epizódy ešte užitočnejšími. Formulár so spätnou väzbou na tento podcast je na tomto linku.

Bližšie info a registračný formulár na Climathon Bratislava nájdete na tomto linku. Prihláste sa a pomôžte svojim nápadom Bratislave stať sa odolnejšou na klimatické zmeny.