Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí počúvajú [nielen] svojich zákazníkov. Preberáme ich tvorivý proces, experimenty a skúsenosti, ktoré ti pomôžu navrhovať dobré služby. Verím, že dobré veci začínajú záujmom o druhých. Učím optimistov dizajnovo rozmýšľať, aby vedeli meniť veci k lepšiemu. Lepším pochopením potrieb druhých. Lepšími projektami. Lepšími službami. Aj o tom bude nová sezóna Service Designcastu. S Jankou Bernaťákovou sme sa v rozhovore venovali téme zmien. Janka je change facilitátorka, lektorka a mentorka pre témy zmeny. Prináša nadhľad a rozšírenie perspektívy. Má roky praxe, v rôznych roliach a desiatkach zmien. Touto epizódou sa chceme prihovoriť ľuďom, ktorí chcú do svojich organizácií priniesť zmenu k lepšiemu. Dať im tipy a návody, ktoré im toto úsilie vedia uľahčiť a zvýšiť pravdepodobnosť, že sa navrhované zmeny uchytia. V epizóde sa okrem iného dozviete: - Ako pochopiť zmenu? - Zachráni change management pred vyhorením? - Ako súvisí design thinking a change management? - Aké sú najčastejšie prekážky pri zavádzaní zmien? - Prečo treba v procese zmien pokoru a trpezlivosť? - Ako netlačiť zabrzdený kamión do kopca? - Na čo je nám v procese dobré nadšenie a optimizmus? Aká myšlienka vám rezonovala najviac? Dajte mi vedieť na https://www.instagram.com/adam.brocka/ Pošlite epizódu ďalej niekomu, koho by mohla inšpirovať.🎯 + link na spomínaný článok: 10 dôvodov prečo sa ľudia bránia zmenám.💡