Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí počúvajú [nielen] svojich zákazníkov. Preberáme ich tvorivý proces, experimenty a skúsenosti, ktoré ti pomôžu navrhovať dobré služby.
Verím, že dobré veci začínajú záujmom o druhých. Učím optimistov dizajnovo rozmýšľať, aby vedeli meniť veci k lepšiemu. Lepším pochopením potrieb druhých. Lepšími projektami. Lepšími službami.
Aj o tom bude nová sezóna Service Designcastu.
S Jankou Bernaťákovou sme sa v rozhovore venovali téme zmien. Janka je change facilitátorka, lektorka a mentorka pre témy zmeny. Prináša nadhľad a rozšírenie perspektívy. Má roky praxe, v rôznych roliach a desiatkach zmien.
Touto epizódou sa chceme prihovoriť ľuďom, ktorí chcú do svojich organizácií priniesť zmenu k lepšiemu. Dať im tipy a návody, ktoré im toto úsilie vedia uľahčiť a zvýšiť pravdepodobnosť, že sa navrhované zmeny uchytia.
V epizóde sa okrem iného dozviete:
– Ako pochopiť zmenu?
– Zachráni change management pred vyhorením?
– Ako súvisí design thinking a change management?
– Aké sú najčastejšie prekážky pri zavádzaní zmien?
– Prečo treba v procese zmien pokoru a trpezlivosť?
– Ako netlačiť zabrzdený kamión do kopca?
– Na čo je nám v procese dobré nadšenie a optimizmus?
Aká myšlienka vám rezonovala najviac?
Dajte mi vedieť na https://www.instagram.com/adam.brocka/
Pošlite epizódu ďalej niekomu, koho by mohla inšpirovať.🎯
+ link na spomínaný článok: 10 dôvodov prečo sa ľudia bránia zmenám.💡