Ako obsahová stratégia zapadá do UX a čo dokáže obsahový stratég na UX projekte?

V skutočnosti by bez obsahu boli naše používateľské skúsenosti bezvýznamnými a zbytočnými artefaktmi. Predstavte si svoju obľúbenú aplikáciu bez obsahu. Nemožné! Vzhľadom na to, aký dôležitý je obsah pre UX, asi už tušíte, prečo sú obsahová stratégia a copywriting neoddeliteľnou súčasťou UX?

Do akej miery a ako na to, nám prezradil Martin Krupa – spoluzakladateľ agentúry ui42. Rád odovzdáva svoje know-how. Mohli ste ho už neraz počuť na konferenciách. Od roku 2011 organizuje World Usability Day na Slovensku. Prednáša a vedie bakalárske práce na Fakulte informatiky a informačných technológií STU a Fakulte matematiky, fyziky a informatiky UK v oblastiach UX a e-commerce.

Diskusiu moderuje Jana Malaga, špecialistka na obsahový marketing a influencer marketing v boutique content marketing house Content agency. Content marketing od A po Zet sú diskusie so slovenskými odborníkmi z rôznych oblastí, ktorých spája láska k tvorbe obsahu.

Poďme na písmeno U ako user experience.