Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí počúvajú (nielen) svojich zákazníkov. Preberáme ich tvorivý proces, experimenty a skúsenosti, ktoré vám pomôžu navrhovať dobré služby. S Kamilom Aujeskym ex-marketérom a konzultantom pre produktivitu a prekonávanie prokrastinácie sme sa v rozhovore venovali službám a produktivite. Kamil sa po 15 rokoch v marketingu rozhodol opustiť poskytovanie služieb v agentúrnom modeli a robiť veci inak, čo ho k tomu viedlo? V epizóde sa okrem toho dozviete: - Aké lekcie Kamilovi priniesol agentúrny život? - Čo ho naučilo poskytovanie profesionálnych služieb? - V akom momente si uvedomil, že to chce robiť inak? - Ako k tvorbe svojich služieb pristupuje dnes? - Prečo sa rozhodol venovať práve téme produktivity? - Ako ti môže pomôcť rozlišovanie medzi zahltenou a skutočnou prácou? - Aj o praktických tipoch ako zvýšiť svoju produktivitu? Aká myšlienka vám rezonovala najviac? Napíšte mi na https://www.instagram.com/adam.brocka/  a pošlite epizódu ďalej niekomu, koho by mohla inšpirovať.🎯 Verím, že dobré veci začínajú záujmom o druhých. Učím optimistov dizajnovo rozmýšľať, aby vedeli meniť veci k lepšiemu. Lepším pochopením potrieb druhých. Lepšími projektami. Lepšími službami. Aj o tom je táto sezóna Service Designcastu.