Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí počúvajú (nielen) svojich zákazníkov. Preberáme ich tvorivý proces, experimenty a skúsenosti, ktoré vám pomôžu navrhovať dobré služby.
S Kamilom Aujeskym ex-marketérom a konzultantom pre produktivitu a prekonávanie prokrastinácie sme sa v rozhovore venovali službám a produktivite.
Kamil sa po 15 rokoch v marketingu rozhodol opustiť poskytovanie služieb v agentúrnom modeli a robiť veci inak, čo ho k tomu viedlo?
V epizóde sa okrem toho dozviete:
- Aké lekcie Kamilovi priniesol agentúrny život?
- Čo ho naučilo poskytovanie profesionálnych služieb?
- V akom momente si uvedomil, že to chce robiť inak?
- Ako k tvorbe svojich služieb pristupuje dnes?
- Prečo sa rozhodol venovať práve téme produktivity?
- Ako ti môže pomôcť rozlišovanie medzi zahltenou a skutočnou prácou?
- Aj o praktických tipoch ako zvýšiť svoju produktivitu?
Aká myšlienka vám rezonovala najviac? Napíšte mi na https://www.instagram.com/adam.brocka/ a pošlite epizódu ďalej niekomu, koho by mohla inšpirovať.🎯
Verím, že dobré veci začínajú záujmom o druhých. Učím optimistov dizajnovo rozmýšľať, aby vedeli meniť veci k lepšiemu. Lepším pochopením potrieb druhých. Lepšími projektami. Lepšími službami.
Aj o tom je táto sezóna Service Designcastu.
powered by