Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Rozprávame sa o zákulisí organizácií, ktoré to robia naozaj dobre. Preberáme užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň.

Do tejto epizódy prijal pozvanie Michal Meško, šéf obľúbeného kníhkupectva Martinus. Spolu sme rozobrali množstvo tém súvisiacich so zákazníckymi zážitkami, tu je zopár z nich, na ktoré sa v podcaste môžete tešiť: 

– Aké miesto má v stratégii Martinusu zákazník?
– Prečo sú zážitky o budovaní vzťahu?
– Aký je rozdiel v podvedomom a vedomom prístupe ku customer experience?
– Prečo Martinus z každej úspory, ktorú urobí, dáva časť naspäť do zážitku?
– V čom sú zážitky trpezlivá veličina?
– Čo robia preto, aby lepšie rozumeli svojim zákazníkom?
– Prečo Miša inšpiriuje rast dopadu?
– Čo má v agende oddelenie Martinus Experience? 

Podcastom sprevádza Adam Brocka, service dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.