Túžbou každej značky je mať mapu, vďaka ktorej nájde cestu ku svojim zákazníkom a zároveň si ich dokáže udržať. Prečo? Lebo udržanie zákazníka je 7-krát lacnejšie ako získanie nového!

Väčšina marketérov a obchodníkov sa po nákupnom rozhodnutí na zákazníka vykašle alebo maximálne použije pri tvorbe komunikačnej stratégie Kaushnikov model (See, Think, Do, Care).

Norbert Lojko, skúsený marketér, zručný komunikátor, prezentátor, vyjednávač a líder prinesie pohľad na 6 stages customer journey v B2B z hľadiska budovania customer experience (CX).

Norbert má ukončené MBA vzdelanie so špecializáciou na marketing manažment. MBA absolvoval na The Open University Business School z Milton Keynes (UK). Pracoval ako manažér v médiách, mediálnych a reklamných agentúrach, veľkej medzinárodnej firme i veľkej domácej firme. Jeho priame skúsenosti sú z FMCG, Médií, Reklamy a Hazardných hier.

Tento raz pôjde o tandem talk – Norbert bude hovoriť o Customer Journey v B2B marketingu a Jana Malaga bude dopĺňať jednotlivé kroky o (ne)vhodný content – obsahovú stratégiu pre B2B marketing.
Kľúčovými témami talku sú CX ako customer experience, B2B ako Business To Business.