Service Designcast je o debatách s ľuďmi, ktorí sa venujú zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Rozprávame sa o zákulisí organizácií, ktoré to robia naozaj dobre.
Preberáme užitočné nástroje a metódy, ktoré pomôžu posunúť vaše služby na vyššiu úroveň.
Do tejto epizódy prijala pozvanie Michaela Fuleková, customer experience designer z Hyundai Motor Slovakia. Michaela verí, že dobre pomenovaný problém je polovicou jeho úspešného riešenia.
Má viac ako 10 rokov skúseností v oblasti zákazníckej skúsenosti, inovácií, výskumu aj vývoja nových produktov a služieb.
Spolu sme rozobrali množstvo tém súvisiacich so zákazníckymi zážitkami, tu je zopár z nich, na ktoré sa v podcaste môžete tešiť:
-Čo má dizajnové myslenie spoločné so sedliackym rozumom?
-Ako nám môže pomôcť rozvíjať empatiu, kreativitu alebo spoluprácu?
-Ako vyzerá service design v Hyundai?
-Ktorý nástroj pomáha robiť dobré biznisové rozhodnutia a tvoriť kvalitnú zákaznícku skúsenosť?
-Prečo poznanie zákazníkov nie je len o zbere spätnej väzby ale aj o tom ako ju zbierame?
Podcastom sprevádza Adam Brocka, servis dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť.