Spomínate si na službu, ktorá vás naposledy vytočila? Pravdepodobne nemali zvládnutý service design.  Väčšinu ekonomiky tvorí sektor služieb a kvalitné služby nefungujú náhodne - treba sa im systematicky venovať. Service design je o plánovaní ľudí, infraštruktúry, komunikácie a kľúčových prvkov služieb. Cieľom je zlepšovanie kvality služieb a interakcií medzi ich poskytovateľmi a zákazníkmi.  Service Designcast bude o debatách s ľuďmi, ktorí sa venujú práve zlepšovaniu služieb a zážitkov zákazníkov. Spolu sa pozrieme na prípadové štúdie, nástroje a metódy, ktoré vám pomôžu posunúť aj vaše služby na vyššiu úroveň. Dozviete sa, ako s dizajnom služieb začať, ako lepšie počúvať svojich zákazníkov, kde hľadať nové príležitosti, alebo ako sa odlíšiť od konkurencie.  Hostkou prvého vydania bola Hana Cagáňová, Head of Customer Experience z 365 banky. Vypočujte si rozhovor a dozviete sa: - Prečo je Spotify jej najobľúbenejšia služba? - Čo je zákaznícka skúsenosť a prečo by ju mali riešiť aj tradičné firmy? - Ako spolu súvisia spokojní zákazníci a angažovaní zamestnanci? - Prečo má 365.banka zákazníka na prvom mieste a ako vyzerá bežný CX projekt? - Prečo je zákaznícka skúsenosť nad reklamou? - Ako vyzerá štartovací balík pre všetkých, ktorí chcú s CX začať? Podcastom sprevádza Adam Brocka, service dizajnér, ktorý pomáha organizáciám zlepšovať služby a zákaznícku skúsenosť. Linky, ktoré sme spomenuli v podcaste, nájdete nižšie.  Ako sa objednáva jedlo v LEGO House Billund: https://m.youtube.com/watch?v=vmtIyu0ugdM