Service Designcast je o debatách s ľuďmi tvoriacimi organizácie, ktoré skutočne počúvajú [nielen] svojich zákazníkov. Preberáme ich tvorivý proces, experimenty a skúsenosti, ktoré vám pomôžu v zmysluplnom rozvoji. S Janou Balážovou sme sa v rozhovore venovali téme empatie a službe transformačného koučingu. Rozprávali sme sa aj o tom aké by to bolo, ak by sme mali kapacitu počúvať ľudí s úplne opačným životným nastavením. Osobne mi najviac rezonovala myšlienka: „Keď budeme poznať čo všetko prežívajú iní ľudia, ako im môžeme uľahčiť život, ako ich ešte viac pochopiť, viac sa im priblížiť. Začneme sa zdokonaľovať v toľkých oblastiach, o ktorých teraz môžeme len snívať.“ Janka je transformačná sprievodkyňa a ambasádorka empatie na pracovisku. Jej poslaním je prinášať do biznisu viac ľudskosti. Buduje novú gneeráciu lídrov - generáciu CEOs 💚 (Chief EMPATHY Officers). V epizóde sa okrem iného dozvieš: Prečo je empatia metabolicky náročný proces? Aký je rozdiel medzi skutočnou a predstieranou empatiou? Ako môžeme cez poskytovanie služieb napĺňať svoje osobné vízie? Ako riešiť chronický deficit empatie v spoločnosti? Aký má empatia dopad na sebarealizáciu, bezpečie, kreativitu? Prečo je moment frustrácie správny čas na empatizáciu? Čo robiť ak sa chceme v empatii zlepšiť už od zajtra? Aká myšlienka ti rezonovala najviac? Napíš mi na https://www.instagram.com/adam.brocka/ Pošli epizódu ďalej niekomu, koho by mohla inšpirovať.🎯