Sme v akomsi medziobdobí, keď si mnohí na čistý elektromobil ešte netrúfajú (alebo naň nemajú peniaze), ale zároveň už poškuľujú po alternatíve k spaľovacím motorom.
Jedným z riešení sú plug-in hybridné elektromobily, ktoré zatiaľ s elektrinou iba tak koketujú. Či má BMW 530e v dnešných podmienkach vôbec zmysel, ako jazdí a ako vyzerá proces nabíjania, sa pýtal Matej Ohrablo Petra Kálmána, vedúceho auto.sme.sk.sme.
Podrobnejšie informácie o aute vrátane fotografií nájdete v samotnom teste.
Správy
Volkswagen zmodernizoval model Passat, ktorý je v Európe dlhodobo najpredávanejším autom v strednej triede. Inovácie sa dotkli všetkých verzií, od štvorkolky Alltrack po plug-in hybridnú verziu GTE. Tá má po novom kapacitu batérie 13 kWh a podľa nového merania WLTP je čisto elektrický dojazd 55 km. Novinkou je aj 150-koňový dvojlitrový diesel 2.0 TDI Evo.
Mitsubishi zverejnilo predajné výsledky za uplynulý roka hlási nárast predajov. Celkovo sa automobilke podarilo predať 1 218 897 áut, čo znamená medziročne nárast o 19 percent. Najväčšiu popularitu má Mitsubishi v Juhovýchodnej Ázii a veľký nárast predajov zaznamenala aj východná Európa najmä vďaka Rusku. Najpredávanejším modelom ostáva Outlander.
Malé SUV Škoda Kamiq sa postupne odhaľuje verejnosti. Po skicách automobilka zverejnila aj prvý pohľad do interiéru, ktorý vyzerá rovnako, ako pri Scale. Škoda Kamiq je na podvozkovej platforme MQB A0, takže bude súrodencom pre Seat Arona a Volkswagen T-Cross. Premiérovo sa Kamiq predstaví na jarnom autosalóne v Ženeve.
Renault Kadjar v modernizovanej verziisa začal predávať už aj na Slovensku. Prináša dva nové motory, automatickú prevodovku aj návrat k pohonu všetkých kolies. Základ tvorí nový 1,3-litrový štvorvalec TCe s turbom a výkonom 140 koní, silnejšia verzia má 160 koní. Dieselová ponuka obsahuje dva motory – Slabšie 1,5-litrové Blue dCi s výkonom 115 koní alebo nové 1,7-litrové turbo s výkonom 150 koní. Základná cena Kadjaru začína pri 20 490 eur.
Máte pripomienku alebo námet?
Napíšte nám na [email protected], prípadne do skupiny na Facebooku.
powered by