❧ Obsah:
01:51 – Čo je poistná udalosť?
02:24 – Škodová udalosť: Je každá škodová udalosť aj poistná udalosť?
04:10 – Poistné plnenie a náhrada škody – ľudia si často mýlia.
04:56 – Kedy je poistná udalosť premlčaná?
06:25 – Ako rýchlo treba poistnú udalosť nahlásiť a komu?
08:26 – Stúpol počet poistných udalostí v čase pandémie?
10:07 – Možný problém oneskoreného nahlásenia poistnej udalosti. Časový limit.
12:12 – Poistnú udalosť je potrebné hlásiť poisťovni (tej správnej poisťovni). Asistenčnej službe nestačí.
15:50 – Čo je treba ako dôkaz, že poistná udalosť nastala? Záznamy a doklady (fotografie) so robte hneď! Námietky dávajte hneď! Nepodpisujte nič, čo ste nečítali!
23:38 – Koľko času má poisťovňa na likvidáciu?
25:50 – Čo v prípade, ak poisťovňa neplní? Kam sa človek môže obrátiť?
28:52 – Apel: „Dokážeme si uľahčiť cestu, ak sme milí.“
31:10 – Konkrétna situácia dopravnej nehody spomenutá vo FB skupine Fórum Zlatá minca.
36:56 – Na čo si dať pozor? Na čo sa najčastejšie zabúda?
40:17 – Aké najčastejšie triky ste zažili? Prečo poisťovne potrebujú peniaze?
49:48 – Je možné žiadať náhradu škody, ktorá nastala pomalým postupom poisťovne? Úrok z omeškania.
50:30 – Ako často a od akého % uplatňujú poisťovne krátenie plnenia pri podpoistení?
53:12 – Sú finanční sprostredkovatelia na Slovensku dostatočne skúsení a vyškolení, aby mohli klientovi poradiť?
55:06 – Je v prípade problémov cesta nechať si urobiť vlastný posudok?
✅ Hostia: Eva Stoklásová, Dalimil Hatok, moderátori: Olívia Lacenová, Jiří Ščobák.
✅ Webinár sa realizoval vo FB skupine Fórum Zlatá minca (o finančných produktoch).
✅ YouTube kanál Zlatej mince
✅ Zlatá minca na Instagrame
✅ Twitter – poznámkový blok autora Zlatej mince