Dáva zmysel predávať všetko všetkým? Ak máte dostatok peňazí, môžete to skúsiť. Efektívnejšie pre vaše peniaze aj čas je však osloviť vybranú cieľovú skupinu. Veľa podnikateľov však stále triafa do neznáma. V druhej epizóde zo sérii Laik v praxi sa preto rozprávame o tom, ako si nájsť svoju cieľovú skupinu a ako ju osloviť.

V rozhovore sa dozviete:

  • či je možné mojim produktom uspokojiť celý trh
  • či je možné začať s biznisom a osloviť pri tom masy
  • kde a ako mám propagovať svoj produkt, aby som zasiahla čo najširšiu cieľovú skupinu
  • či stačia sociálne siete a influenceri na to, aby som oslovila svoju cieľovú skupinu a predala im svoj produkt
  • či je možné z každého produktu spraviť masový produkt

Pri cieľovej skupine rozlišujeme massmarketing a target marketing. Prvý prípad je vhodný pre značky, ktoré majú veľký rozpočet, najčastejšie ide o veľké korporáty. Pokiaľ však firma nemá veľké rozpočty, je veľmi náročné zacieliť na masu a efektívnejšie je sa sústrediť na cielený marketing. Ako a kde však nájsť svoju cieľovú skupinu? Dozviete sa v rozhovore.