Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Epizódy
![#245 LinkedIn kolotočári radia: Ako využiť LinkedIn pre vaše podnikanie episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/07/1930144-1721140095114-9aed085d0598f.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#245 LinkedIn kolotočári radia: Ako využiť LinkedIn pre vaše podnikanie
LinkedIn kolotočári, Michala Gula, CTO v Overhead4D a Michala Ukropec, CEO twinzo. Obaja pracujúci na digitálnych dvojčatách pre globálne priemyselné…
LinkedIn kolotočári, Michala Gula, CTO v Overhead4D a Michala Ukropec, CEO twinzo. Obaja pracujúci na digitálnych dvojčatách pre globálne priemyselné…
![#244 Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/07/1930144-1720017888444-eb8acf2215ae.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#244 Ako digitalizované billboardy a programatická reklama menia ulice
Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou…
Richard Němec, CEO spoločnosti Vision Thing, nám hovorí o téme programatickej outdoorovej reklamy. Vysvetľuje, ako sa tradičné billboardy menia pomocou…
![#243 Umenie podnikať: Odhalené tajomstvá úspešných slovenských podnikateľov episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/1930144-1719410986803-7a9726278fde5.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#243 Umenie podnikať: Odhalené tajomstvá úspešných slovenských podnikateľov
Dve inšpiratívne ženy. Simona Kubán, CEO spoločnosti SCR Interactive a autorka knihy Umenie podnikať a Tatiana Ondrejková, CEO Pelikán, úspešná…
Dve inšpiratívne ženy. Simona Kubán, CEO spoločnosti SCR Interactive a autorka knihy Umenie podnikať a Tatiana Ondrejková, CEO Pelikán, úspešná…
![#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/1930144-1718782293367-8b104e1bca5b5.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#242 Budovanie úspešnej značky: Michal Meško o hodnotách a stratégii Martinusu
Michal Meško, aktuálne sabatikal CEO a líder Martinusu, nám približuje, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prosperujúcu…
Michal Meško, aktuálne sabatikal CEO a líder Martinusu, nám približuje, ako sa im podarilo premeniť vášeň pre knihy na prosperujúcu…
![#241 Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/1930144-1718188469808-2a913a3759cca.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#241 Decathlon rebranduje: Adaptácia na digitálny vek a súčasné výzvy
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon vysvetľuje, prečo sa táto úspešná športová značka rozhodla pre rebranding v kontexte digitalizácie…
Martina Melicherová, Marketing communication director značky Decathlon vysvetľuje, prečo sa táto úspešná športová značka rozhodla pre rebranding v kontexte digitalizácie…
![#240 Zaraguza: Vnútorný pohľad na slovenské reklamné agentúry s Kukom bez prikrášlenia episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/06/1930144-1717591642148-6a0a062036b23.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#240 Zaraguza: Vnútorný pohľad na slovenské reklamné agentúry s Kukom bez prikrášlenia
Jakub Kuko Mazan je CEO marketingovej agentúry Zaraguza. Diskutovali sme o jeho jedinečnej ceste k vedeniu agentúry, ako aj o…
Jakub Kuko Mazan je CEO marketingovej agentúry Zaraguza. Diskutovali sme o jeho jedinečnej ceste k vedeniu agentúry, ako aj o…
![#239 Strategické výhody ESG a CSR pre podnikateľov episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/05/1930144-1716979410939-c8909538753e5.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#239 Strategické výhody ESG a CSR pre podnikateľov
Eva Prokešová je manažérkou komunikácie pre tabakovú spoločnosť JTI v Česku, Maďarsku a Slovensku, a je nadšenkyňou ESG. Ak netušíte,…
Eva Prokešová je manažérkou komunikácie pre tabakovú spoločnosť JTI v Česku, Maďarsku a Slovensku, a je nadšenkyňou ESG. Ak netušíte,…
![#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/05/1930144-1716370524772-c3ba209169808.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#238 101 Drogéria: Príbeh rebrandingu značky s pevnými koreňmi
V tejto epizóde sa stretávame s Matejom Krajčíkom, majiteľom 101 Drogérie, a CMO Marekom Koštrnom. Rozprávame sa o tom, ako…
V tejto epizóde sa stretávame s Matejom Krajčíkom, majiteľom 101 Drogérie, a CMO Marekom Koštrnom. Rozprávame sa o tom, ako…
![#237 Trendy a zmeny v digitálnom marketingu, ktorým sa značky ešte neprispôsobili episode thumbnail](https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2024/05/1930144-1715792215379-2d6882ff94685.jpg?resize=150%2C150&ssl=1https://i0.wp.com/skpodcasty.sk/wp-content/uploads/2023/06/600x600bb-2696.jpg?resize=150%2C150&ssl=1/images/podcast-default.svg)
#237 Trendy a zmeny v digitálnom marketingu, ktorým sa značky ešte neprispôsobili
V digitále nič nie je stabilné. To, čo platilo pred 5 rokmi, dnes už neplatí. V podcaste sa preto rozprávame…
V digitále nič nie je stabilné. To, čo platilo pred 5 rokmi, dnes už neplatí. V podcaste sa preto rozprávame…
Marketing v praxi - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Levosphere - Anna Sabolová, Naďa Kacera. Rozprávame sa o marketingu v praxi. Prinášame rôznych hostí, aj takých, ktorí nie sú v médiach až tak viditeľní, ale majú bohaté vedomosti a skúsenosti z marketingu i podnikania. Cieľom je zdieľať ich poznatky, skúsenosti, ale aj úspechy a neúspechy tak, aby vám pomohli. Vysvetlíme si, ako robiť marketing vedome a efektívne a rozoberieme veľa marketingových tém, s ktorými sa bežne nestretávate. Anna Sabolová a Naďa Kacera.
Marketing v praxi je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš, Index, buzzworld by gabo & peťo, Na rovinu o podnikaní.