Vlado Slivka patrí medzi najskúsenejších kreatívcov na Slovensku. Nasvedčuje tomu ocenenie Filip za mimoriadny prínos do slovenskej reklamy, ale aj množstvo domácich a zahraničných ocenení. Aktuálne pracuje v agentúre MullenLowe GGK na pozícii Chief Creative Officer. S Vladom sme sa rozprávali o tom, čo by mala mať dobrá idea. Ako využiť nevýhodu alebo prekážku vo svoj prospech a tiež o vzťahu klient – agentúra.
V podcaste sa dozviete:
👉ako sa z Vlada matfyzáka stal kreatívec
👉 na akú pozíciu sa hlásil do WLB
👉 čo má spoločné matematika a reklama
👉 aké kreatívne techniky rád využíva
👉 na čo je dobrá stratégia značky
👉 ako môžeme v reklame spraviť z nevýhody výhodu
👉 či sa v marketingu vypláca odvaha
👉 čo je najsilnejšia esencia dobrého klientskeho briefu
👉 niečo o vzťahu klient – agentúra
👉 v čom robia agentúry v prezentáciách najčastejšie chyby
👉 načo sú nám kreatívne ocenenia
👉 kde on čerpá inšpiráciu