Vlado Slivka patrí medzi najskúsenejších kreatívcov na Slovensku. Nasvedčuje tomu ocenenie Filip za mimoriadny prínos do slovenskej reklamy, ale aj množstvo domácich a zahraničných ocenení. Aktuálne pracuje v agentúre MullenLowe GGK na pozícii Chief Creative Officer. S Vladom sme sa rozprávali o tom, čo by mala mať dobrá idea. Ako využiť nevýhodu alebo prekážku vo svoj prospech a tiež o vzťahu klient – agentúra.

V podcaste sa dozviete: 

👉ako sa z Vlada matfyzáka stal kreatívec

👉 na akú pozíciu sa hlásil do WLB

👉 čo má spoločné matematika a reklama

👉 aké kreatívne techniky rád využíva

👉 na čo je dobrá stratégia značky

👉 ako môžeme v reklame spraviť z nevýhody výhodu

👉 či sa v marketingu vypláca odvaha

👉 čo je najsilnejšia esencia dobrého klientskeho briefu

👉 niečo o vzťahu klient – agentúra

👉 v čom robia agentúry v prezentáciách najčastejšie chyby

👉 načo sú nám kreatívne ocenenia

👉 kde on čerpá inšpiráciu