Rastislav Talárovič vedie marketing v SOS electronic. Firme, ktorá dodáva priemyselné produkty do 9 krajín. V Slovenskej riadi tím, ktorý tvorí obsah v 9 jazykoch. V rozhovore sme sa venovali hlavne marketingu, ktorý cieli na veľkých zákazníkov s dlhým nákupným procesom.
Čo v rozhovore budete počuť:
- Kto je firma SOS Electronic a čomu sa venujú
- Aká je rola marketingu vo firme
- Aký je pomer príjmov a zákazníkov e-commerce vs osobný sales
- Akú rolu hrá web v nákupnom procese veľkých zákazníkov
- Ako obchod a marketing spolupracujú na generovaní 5-6 ciferných objednávkach
- Akými spôsobmi motivujú zákaznikov, aby zanechali kontakt
- Ako marketing buduje dôveru počas 6-12 mesačného nákupného procesu
- Akými metrikami vyhodnocujú úspešnosť článkov a obsahu, ktorý buduje povedomie
- Ako sa chránia proti tomu, že súčiastky, ktoré v článkoch odporúčajú nakúpi zákazník inde
- Prečo volajú dizajnérov potenciálnych zákazníkov na osobné workshopy
- Prečo prestali produktových manažérov presviedčať, aby písali kratšie články
- Aké technologické nástroje využívajú na marketing a obchod
- Aké skúsenosti majú s kvalitou leadov z LinkedIn a Facebook Lead Generation kampaní
- Prečo 30% času trávi interným PR a propagovaním digitalizácie obchodu a marketingu vo firme
- Ako marketing šetrí obchodníkom čas, pretože nemusia robiť málo úspešné cold oslovovanie
- Prečo už dnes neexistujú zákazníci, ktorých získa iba obchod
- Prečo v B2B už nestačí obchodník a výstava
- Ako sa inšpirovať B2C marketingom a využiť pokrok v B2B
- Prečo ako manažér treba neustále hľadať inšpirácie mimo svojej škrupinky