Rastislav Talárovič vedie marketing v SOS electronic. Firme, ktorá dodáva priemyselné produkty do 9 krajín. V Slovenskej riadi tím, ktorý tvorí obsah v 9 jazykoch. V rozhovore sme sa venovali hlavne marketingu, ktorý cieli na veľkých zákazníkov s dlhým nákupným procesom.

Čo v rozhovore budete počuť:

  • Kto je firma SOS Electronic a čomu sa venujú
  • Aká je rola marketingu vo firme
  • Aký je pomer príjmov a zákazníkov e-commerce vs osobný sales
  • Akú rolu hrá web v nákupnom procese veľkých zákazníkov
  • Ako obchod a marketing spolupracujú na generovaní 5-6 ciferných objednávkach
  • Akými spôsobmi motivujú zákaznikov, aby zanechali kontakt
  • Ako marketing buduje dôveru počas 6-12 mesačného nákupného procesu
  • Akými metrikami vyhodnocujú úspešnosť článkov a obsahu, ktorý buduje povedomie
  • Ako sa chránia proti tomu, že súčiastky, ktoré v článkoch odporúčajú nakúpi zákazník inde
  • Prečo volajú dizajnérov potenciálnych zákazníkov na osobné workshopy
  • Prečo prestali produktových manažérov presviedčať, aby písali kratšie články
  • Aké technologické nástroje využívajú na marketing a obchod
  • Aké skúsenosti majú s kvalitou leadov z LinkedIn a Facebook Lead Generation kampaní
  • Prečo 30% času trávi interným PR a propagovaním digitalizácie obchodu a marketingu vo firme
  • Ako marketing šetrí obchodníkom čas, pretože nemusia robiť málo úspešné cold oslovovanie
  • Prečo už dnes neexistujú zákazníci, ktorých získa iba obchod
  • Prečo v B2B už nestačí obchodník a výstava
  • Ako sa inšpirovať B2C marketingom a využiť pokrok v B2B
  • Prečo ako manažér treba neustále hľadať inšpirácie mimo svojej škrupinky