V epizóde sa rozprávame o mladých marketéroch, ako ich vzdelávať v oblasti marketingu a hlavne motivovať, aby v tomto odbore ostali aj po vyštudovaní vysokej školy. Na túto tému nám prišiel porozprávať Jakub Horváth, ktorý je doktorom marketingu na Fakulte manažmentu, ekonomiky a obchodu na Prešovskej univerzite, kde vyučuje predmety v oblasti digitálneho marketingu.
V podcaste sa dozviete:
- či počet záujemcov o štúdium marketingu klesá
- čo dokáže dnešný vzdelávací systém ponúknuť mladým
- na čo absolventi narážajú v praxi
- a v akej profesii sa absolventi chcú uchytiť
To že marketing je vedná disciplína, ktorá má svoje teoretické základy, nemusíme opakovať. Považujú teóriu v marketingu študenti za dôležitú? Dozviete sa v rozhovore.
Jakub nám na záver v súvislosti s marketingom odporúča networkovať a stretávať sa, pretože nikdy neviete, či nespoznáte napríklad aj svojho budúceho zamestnávateľa.