Andrej Csino je Strategy Director v agentúre Core4 Advertising. Keďže ako majster slova vie, že texty predávajú, ale nie len také hocijaké, robí osvetu o téme brandwritingu. O tom, prečo je dôležité venovať sa slovu v marketingu a prečo nepísať texty len intuitívne, sme sa spoločne rozprávali v novej epizóde.
V podcaste sa dozviete:
- čo je to brandwriting,
- prečo je dôležitý,
- ako ho uplatňovať aj pri vašej značke,
- ako vám môže pomôcť v boji s konkurenciou,
- ale aj to, čo potrebujete k tomu, aby ste sa stali brandwriterom.
80 % značiek má zadefinovanú vizuálnu identitu, no čo s textovou identitou? Mnohé, aj veľké značky silu slova podceňujú. Dokážete sa vďaka textom odlíšiť od konkurencie v segmente? Je pri tom brandwiritng nevyhnutný? Využite aj vy plný potenciál pre odlíšenie vašej značky. Ako na to? To sa dozviete v podcaste.
Andrej na záver odkazuje, aby sme si robili revidovanie jednotlivých zložiek marketingu a inovovali značku.