"Digitálnemu marketingu sa venujem 19 rokov a stále som veľkým fanúšikom Google. Pomáhali mi rásť v biznise a vybudoval som tiež firmy, ktoré sa stali lídrami na trhu," hovorí Martin Volek, zakladateľ digitálnej agentúry Volis International, certifikovaný tréner Google a expert sociálnu sieť Linkedin.
"Každý môže spolupracovať s Googlom a spustiť si na ňom reklamu. Je prístupný pre všetkých. Denne je vyhľadávaní na Google viac ako počet obyvateľov tejto planéty. Je to fascinujúce."
Linkedin podľa neho už dávno nie je HR nástrojom. 8-násobok obsahu sa týka niečoho iného. Má 4 divízie – pre HR, marketing, sales a pre vzdelávanie.
V podcaste OK360˛° sa ešte dozviete:
1. Či Linkedin naozaj prináša biznis alebo len popularitu?
2. Prečo je pravidelná, konzistentná komunikácia kľúčom k úspechu?
3. Koľko Slovákov je vôbec na tejto sociálnej sieti a ako sa stať influencerom?
4. S kým sa spájať a prečo vám cudzí, nerelevantní ľudia viac uškodia ako pomôžu?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie