Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
Epizódy
Simona Bubánová: Predala som svoj podiel vo Work & Hugs a bolo to dobré rozhodnutie
Simona Bubánová v roku 2019 pri uvádzaní projektu Work & Hugs do života hovorila o tom, že pôjde o spojenie…
Simona Bubánová v roku 2019 pri uvádzaní projektu Work & Hugs do života hovorila o tom, že pôjde o spojenie…
Martin Woska a Juraj Kováč: Malý trh nám dovoľuje robiť odvážne veci
Juraj predsedal single channel porote Zlatého klinca a Martin viedol porotu multi channel kategórií. Obidvaja sa zhodli na tom, že…
Juraj predsedal single channel porote Zlatého klinca a Martin viedol porotu multi channel kategórií. Obidvaja sa zhodli na tom, že…
Juraj Vaculík: Nestálosť reklamy ma fascinuje
Zlatý klinec oslávil 30 rokov. Juraj Vaculík je v reklame ešte o dva roky dlhšie. Začínal v BBDO, potom spoluzakladal…
Zlatý klinec oslávil 30 rokov. Juraj Vaculík je v reklame ešte o dva roky dlhšie. Začínal v BBDO, potom spoluzakladal…
Alexander Smik: Reklama musí riešiť problém klienta, scamy pre súťaže už nefungujú
Predseda Klubu reklamných agentúr v podcaste Stratégií OK 360° hovorí o tom, na čo sa môžeme tešiť v piatok na…
Predseda Klubu reklamných agentúr v podcaste Stratégií OK 360° hovorí o tom, na čo sa môžeme tešiť v piatok na…
Miro Frindt: V DTVT chceme robiť iba rozhovory. Je to úplne iný projekt, ako ohlásil Kovačič
Na Slovensku vznikajú paralelne dva nové mediálne projekty. Jeden na zelenej lúke, jeden ako pobočka českej internetovej televízie DVTV. Práve…
Na Slovensku vznikajú paralelne dva nové mediálne projekty. Jeden na zelenej lúke, jeden ako pobočka českej internetovej televízie DVTV. Práve…
Matúš Konečný: TikTok rekamy sú tu, o Pintereste ešte budeme veľa počuť
Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké…
Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké…
Triad a O2: Deti trávia na sociálnych sieťach 400 metrov a väčšinou ide o balast
400 metrov na displeji je priveľa. Hovorí to telekomunikačný operátor O2 vo svojej najnovšej kampani. S brand architect značky Natáliou…
400 metrov na displeji je priveľa. Hovorí to telekomunikačný operátor O2 vo svojej najnovšej kampani. S brand architect značky Natáliou…
Kamil Aujeský: S marketingom končím. Už nemám chuť byť neustále pod tlakom
Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a…
Počas 15 rokov v marketingu pracoval pre mnohé značky aj agentúry, jednu aj sám vlastnil, spíkoval na konferenciách, vzdelával a…
Anička Dzurjaníková: Prečo som sa vrátila do reklamy
Anna Dzurjaníková si dala 5-mesačnú prestávku v reklame. Po tom, čo skončila v agentúre Zaraguza si dala čas na oddych,…
Anna Dzurjaníková si dala 5-mesačnú prestávku v reklame. Po tom, čo skončila v agentúre Zaraguza si dala čas na oddych,…
OK 360° - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Magazín Stratégie. Komunikátori majú veľkú zodpovednosť. Dokážu kultivovať spoločenskú debatu a nastavovať správny smer. Platí to vo firmách, v politike, na úradoch. V novom podcaste Stratégií OK 360° , teda O komunikácii v 360-stupňovom uhle, sa pozrieme na jej mnohé odtiene. Dobrá komunikácia dokáže predávať, vysvetľovať, odovzdávať posolstvá. Myslia komunikátori na to, že slová, ktoré vyslovia sa môžu dostať k rôznym publikám? Vedia sa ospravedlniť, priznať, že sa mýlili? Podcast bude vychádzať každý týždeň a budú ho moderovať PR expert Karol Wolf a šéfredaktorka odborného magazínu Stratégie Lucia Ležovičová
OK 360° je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú Ekonómia ľudskou rečou, Inteligentné Investovanie, buzzworld by gabo & peťo, Zlé peniaze, dobrý život - Juraj Karpiš, Index.