Výkonný riaditeľ Združenia pre značkové výrobky sa nedávno vrátil z Toronta z podujatia Global Marketer Week a v podcaste OK360°nám povie o trendoch, ktoré dominujú svetovej komunikácii.

"Zrazu sa hovorí o optimizme v marketingu." Nastal teda už koniec apokalyptických nálad? V minulých rokoch totiž vládla depresia a debaty o zodpovednosti marketérov za klimatickú krízu. "Už to nie je o sebabičovaní ale o pozitívnej sile kreativity."

V podcaste OK360°s Ľubom Tuchscherom sa ešte dozviete:

1. Prečo potrebuje svet viac marketérov? A prečo ich brzdia ľudia z PR?

2. Je ESG stále top témou svetového marketingu?

3. Ako by mali zadávatelia viac dbať na zrakovo či sluchovo postihnutých?

4. Čo sa deje vo svete greenwashingu?

********

Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie