V prieskume počúvanosti rádií, Rádio projekt sú dlhé roky stupne víťazov rovnaké – Rádio Expres, Rádio Slovensko, Fun rádio. Teraz sa situácia zmenila a posledný graf vyzerá tak, že Fun rádiu sa podarilo poskočiť o priečku vyššie. „Veľmi nás to potešilo. Prieskumy sú dôležité a riadi sa podľa nich biznis," hovorí v podcaste OK360°generálny riaditeľ Radio Group, kam patrí Fun rádio aj Vlna, Rasťo Dutka.
„Poukazuje to na dlhodobý trend stúpajúcej počúvanosti Fun rádia. My to považujeme za výsledok systematickej práce. Verím, že trend sa potvrdí, aby sme neoslavovali príliš skoro."
Táto správa je dobrá nielen pre program ale hlavne pre biznis. Podľa Dutku za lepšie čísla môže aj systematická komunikácia značky. „Uvedomujeme si, že celkový počet poslucháčov rádií celosvetovo stagnuje a treba tvrdo pracovať s mladšími cieľovými skupinami. Čo s tým môžeme robiť? Veľa vecí, rádio nie je odsúdené na zánik ani nie je v stave klinickej smrti."
V podcaste OK360°s Rasťom Dutkom sa ešte dozviete:
1. Funguje na rádiovom trhu konkurencia alebo monopol?
2. Ako sa Fun rádio snaží osloviť mladšiu cieľovku?
3. Pomáha im v tom nový moderátor, známy influencer Expl0ited?
4. Ako si vyberajú eventy, z ktorých robia živé vysielanie? Dáva im to obsahové alebo viac biznisové benefity?
5. Čo si sľubujú od podcastov?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie