V Cannes sa nedávno skončil najväčší festival kreativity, reklamy, médií aj inovácií. Zúčastnila sa na ňom špička reklamnej a marketingovej brandže a aj malá skupinka zo Slovenska. O tom, čo sa dialo, čo stálo za pozornosť a ako dopadli Slováci v súťaži veľkých aj mladých levov sme sa rozprávali s prezidentom Klubu reklamných agentúr Slovenska a CEO agentúry applepie Alexandrom Smikom a CEO Wiktor Leo Burnett Petrom Kontrom.
V podcaste OK360° sa dozviete:
- Cannes ovládla umelá inteligencia, šport aj humor v reklame.
- Podstatnú časť tvorili prednášky marketingových stratégov.
- S čím prišiel do Cannes Elon Musk?
- Prečo Les Binet prišiel aj so svojim AI dvojníkom LesGPT?
- Čo znamenajú slová Marka Ritsona, že kreativita nestačí?
- Prečo treba pochváliť KRAS za organizáciu slovenskej výpravy a prečo aktivita KRASU a AAA vôbec nie je v medzinárodnom meradle samozrejmosť?
- Sú dva slovenské shortlisty na Cannes Lions zásadný úspech?
- Čo si z juhu Francúzska mohli odniesť mladí kreatívci, ktorí súťažili v Young Lions?
********
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie