Ako influencer marketing (ne)funguje v Maďarsku? A prečo to riešime?
Contedy rozširuje svoje obzory, aj za hranice. Okrem kampaní pre slovenské, české a poľské značky, aktuálne komunikujeme s čoraz viac maďarskými značkami a spolupracujeme v Maďarsku aj s inými marketérmi.
Aj preto sme hľadali marketingového znalca so slovenským zázemím, ktorý však rozumie a chápe aj po maďarsky a zároveň je v tejto krajine aktívny, aby nám mohol poskytnúť cenné vhľady do tohto trhu… a našli sme @simplybori – proste Bori. Bori Dusík je PR a marketingová kreatívna špecialistka, s 15-ročnou praxou na slovensko-maďarskom trhu, ktorá sa vo svojej oblasti venuje najmä menším značkám. A okrem toho energiu vkladá aj do iných zmysluplných projektov, o ktorých nám v závere podcastu povie niečo viac.
V najnovšej epizóde si sadla s našou Jankou za mikrofón a spolu prebrali množstvo podnetných tém. Bori odhalí, čo jej najviac chýba pri maďarskom influencer marketingu a tiež čo všetko potrebujete vedieť, aby ste uspeli na tomto dynamickom trhu.
Ako reagujú maďarskí spotrebitelia na humor? Akí sú tam zákazníci? Podľa čoho si maďarskí klienti vyberajú influencerov?
Okrem influencer marketingu sme sa ponorili aj do témy PR vs marketing, načrtli ideálny model spolupráce s (nielen) maďarskými influencermi pri predstavení novej značky a ku koncu priblížili pojmy ,,brandbook‘‘ a ,,slow marketing‘‘