Po dlhom čase, omnoho neskôr, ako to zažili naši susedia, prišli už aj na Slovensko TikTok ads. O tom, aké možnosti prinesú slovenským inzerentom, aké publikum sa na tejto platforme nachádza, sme sa rozprávali s Matúšom Konečným zo spoločnosit Aleph. Tá je oficiálnym partnerom TikToku na Slovensku a dokáže inzerentom a agentúram pomôcť so správnym nastavením účtov aj samotným nasadením reklamám.
Okrem Tiktoku sa v rozhovore venujeme aj týmto témam?
- Prečo by značky, ktoré sa zameriavajú na mladých nemali zabúdať na Snapchat?
- Kedy sa už aj na Slovensku budú dať nasadiť cez Spotify reklamy do podcastov
- X alebo Twitter je ideálnym miestom pri cielení na mužov, technologické a automobilové témy
- A prečo budeme ešte veľa počuť o Pintereste?
*******
Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk
********
Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.
https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie