Predseda Klubu reklamných agentúr v podcaste Stratégií OK 360° hovorí o tom, na čo sa môžeme tešiť v piatok na najväčšom reklamnom evente roka Zlatý klinec 2024. Ak ešte nemáte kúpené lístky, neváhajte, STARS Auditorium bude (veríme tomu) vypredané.
Pred nami je výnimočný ročník, Zlatý klinec totiž oslavuje 30. jubileum.
"Sú agentúry, ktoré koncept súťaží vnímajú ako svoje DNA. Hovorí sa, že každá agentúra má takého klienta, ako si zaslúži. A toto presne platí aj pre Zlatý klinec. Je to ich propagácia a klienti, ktorým sa páči presne takýto typ agentúry, tak si ju vyhľadávajú. Zlatý klinec je dôležitý," hovorí prezident KRASu a šéf agentúry applepie Alexander Smik.
Podľa neho má táto súťaž jednoznačne biznisový dopad. "Boli agentúry, ktoré na Klincoch vyleteli a odvtedy ukazujú, že vedia byť uspešné – doma aj v zahraničí. Okrem toho sa im darí aj v tendroch, pretože klienti s nimi chcú robiť."
Zlatý klinec je tento rok výnimočný, pretože oslavuje 30. výročie. Okrem iného sa bude na galavečere spomínať na osobnosti, ktoré túto brandžu zásadne formovali. Klub reklamných agentúr po prvýkrát odovzdá sa cenu pre Osobnosť reklamy a otvorí pomyselnú "Sieň slávy".
V rozhovore sa ešte dozviete:
- Či po klincoch túžia aj marketéri a celkovo zadávatelia reklamy?
- Prečo sa treba obliecť do červeného?
- Či bude mať event opäť ambíciu uspieť na medzinárodných súťažiach?
- Dnes už poznáme shortlisty, je ich veľa alebo málo?
Event sa uskutoční v piatok 13. septembra v STARS Auditoriu v Bratislave a začiatok je naplánovaný na 19. hodinu. Ak ste si ešte nekúpili lístky, môžete tak urobiť už teraz. Vstupenky sa totiž rýchlo míňajú, netreba váhať