V čase rastúcich cien reklamy v rámci platforiem Google Ads a Meta (Facebook / Instagram) je veľmi rozumné hľadať alternatívne zdroje návštevnosti a obratu v každom e-shope. Jedným z veľmi málo využívaných formátov v e-commerce sú natívne články v silných zásahových médiách. Tie popri budovaní značky dokážu priniesť e-shopu aj nových zákazníkov a napriek väčšej investícii dokážu byť profitabilné.

O tom, ako využiť natívne články v marketingu e-shopu, mi prišiel porozprávať doteraz najmladší hosť v podcaste, 23-ročný Albert Bundala, zakladateľ značky PANAKEIA a digitálnej agentúry Digitail.

V rozhovore sa dozvieš:
00:42 Albert na úvod predstaví, aký má pracovný background, kde doteraz naberal skúsenosti?
01:30 Ako náročné je vyvíjať a vyrábať vlastný produkt? Kde vzniká najviac problémov?
5:00 Aká je ich stratégia, ako sa chcú presadiť v dnešnom hyperkonkurenčnom e-commerce segmente?
06:05 Tento rozhovor je najmä o PR a natívnej reklame, ktorú využíva len zlomok e-shopov. Kde Albert vidí potenciál týchto formátov a pre aké e-shopy je vhodný?
11:32 Prejdeme si jednotlivé aktivity, ktoré realizovali a aké výsledky dosiahli.
17:46 Ako vyberať vhodné médiá na podobnú komunikáciu?
24:28 Aké majú plány v ďalšom období s Panakeia. Na akých aktivitách chcú postaviť ďalší rast firmy?
26:56 Popri Panakeia Albert založil aj agentúru Digitail. Akým spôsobom sa chcú odlíšiť od desiatok ďalších agentúr?
31:45 Ako sa Albert osobne vzdeláva a ktoré podcasty, knihy, eventy ho v poslednej dobe najviac ovplyvnili? 

👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti projektu. 🚀

Projekt Eshopový kráľ podporujú:

Expandeco

Packeta

Blueweb

Corlonez

Strih: Filip Duffala @filip.duffala_videography