Epizódy

Martin Lazarčik (Corlonez.sk): V čom sú financie úspešných e-shopov iné / Prieskum pre Upterdam 2025
💰 Bez špičkového finančného riadenia sa od určitého obratu e-shopu nezaobídeš. 📊 Čoraz viac sa hovorí o jednotkovej ekonomike, riadení…
💰 Bez špičkového finančného riadenia sa od určitého obratu e-shopu nezaobídeš. 📊 Čoraz viac sa hovorí o jednotkovej ekonomike, riadení…

Dávid Krumpár (Agentúra Lighthouse): Ako vyškálovať Meta reklamy na stovky tisíc EUR mesačne spendu?
Dávid Krumpár, expert na výkonnostný marketing a zakladateľ úspešnej agentúry Lighthouse, nám v úvode priblíži svoj príbeh, klientov aj kľúčové…
Dávid Krumpár, expert na výkonnostný marketing a zakladateľ úspešnej agentúry Lighthouse, nám v úvode priblíži svoj príbeh, klientov aj kľúčové…

O. Proksa (Muziker) / P. Jakubík (Flowis): Budúcnosť e-commerce = Automatizácia + AI = vyšší zisk
🎙️ V tomto rozhovore sa pozrieme na to, ako automatizácia a digitalizácia reálne zvyšujú ziskovosť e-commerce firiem. Hosťami sú Ondrej…
🎙️ V tomto rozhovore sa pozrieme na to, ako automatizácia a digitalizácia reálne zvyšujú ziskovosť e-commerce firiem. Hosťami sú Ondrej…

Marek Varga (Superlove.sk): Bez servítky o aktuálnom stave a budúcnosti slovenských e-shopov
Marek pôsobí ako CTO (technický riaditeľ) v poprednom erotickom e-shope Superlove a tiež dlhodobo pomáha košickému projektu Race-shop, ktorý už…
Marek pôsobí ako CTO (technický riaditeľ) v poprednom erotickom e-shope Superlove a tiež dlhodobo pomáha košickému projektu Race-shop, ktorý už…

Martin Mitošinka (isklad): Pre väčšinu e-shopov je fulfillment výhodnejší, prečo je to tak?
Fulfillment v e-commerce je proces, ktorý začína prijatím objednávky a končí doručením tovaru zákazníkovi. Ak to robí e-shop sám, musí…
Fulfillment v e-commerce je proces, ktorý začína prijatím objednávky a končí doručením tovaru zákazníkovi. Ak to robí e-shop sám, musí…

Jakub Sidorják (Daktela): Kvalitná zákaznícka podpora nie je len služba, ale vizitka vášho e-shopu
Žijeme v čase rastúcich cien reklamy a hyperkonkurencie vo väčšine e-commerce segmentov. Veľa e-shopov sa pasuje s poklesom ziskovosti a…
Žijeme v čase rastúcich cien reklamy a hyperkonkurencie vo väčšine e-commerce segmentov. Veľa e-shopov sa pasuje s poklesom ziskovosti a…

Rišo Mareček: Prečo padajú niektoré e-shopy a ako nastaviť zdravý a dlhodobo udržateľný biznis model
Od začiatku roka sme bohužiaľ svedkami toho, že sa viaceré slovenské e-commerce firmy dostali do finančných problémov. E-shopy Dedoles, Factcool…
Od začiatku roka sme bohužiaľ svedkami toho, že sa viaceré slovenské e-commerce firmy dostali do finančných problémov. E-shopy Dedoles, Factcool…

D. Mazurik (InteliMail): Ako na výkonný automatizovaný produktový personalizovaný e-mail marketing?
Pri konzultáciách s majiteľmi e-shopov (typicky e-shopy s obratom do 1 mil. EUR ročne) zisťujem, že e-mail marketing je stále…
Pri konzultáciách s majiteľmi e-shopov (typicky e-shopy s obratom do 1 mil. EUR ročne) zisťujem, že e-mail marketing je stále…

Rado Rančík: Ako posúvať svoje limity, stať sa lídrom a dosahovať výnimočné výsledky v podnikaní
Rado Rančík je jeden z najlepších basketbalistov histórie Slovenska a má na konte množstvo úspechov vrátane ocenenia 8x Basketbalista roka…
Rado Rančík je jeden z najlepších basketbalistov histórie Slovenska a má na konte množstvo úspechov vrátane ocenenia 8x Basketbalista roka…
Eshopový kráľ - informácie o podcaste
Za tvorbou podcastu stojí Michal Kral. 👑 Eshopový kráľ ti pomôže nabrať špičkové know-how od popredných e-shopárov a rôznych špecialistov na jednotlivé oblasti e-commerce biznisu. Vďaka tomu získať inšpiráciu, motiváciu, ale aj konkrétne návody, ako dlhodobo zvyšovať ziskovosť tvojho e-shopu na medzinárodnom trhu. Pridaj sa do komunity e-shopárov aj na www.eshopovykral.sk.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis.
Eshopový kráľ je zaradený do kategórie Biznis. Aktuálne najpopulárnješími podcastmi v tomto žánri sú MONEY TALK MILAN DUBEC, (p)opičí biznis, Ekonómia ľudskou rečou, FURT NIEČO S PENIAZMI, Index.