Komunikácia, to nie sú iba televízne spoty či vizuály v časopisoch, ale aj dáta, ktoré za nimi stoja. A práve o nich sme sa rozprávali s Datanorixom, teda s expertom na dáta a analytiku v marketingu Norbertom Lojkom.

„Neprikladajte dátam fatálnu rolu, nie je to niečo, čo je vytesané do kameňa, nie je to zákon. Všetky dáta, s ktorými sa pracuje v marketingu, sú historické, boli pozberané v minulosti, a preto ich nemôžeme brať ako stopercentné pre súčasnosť a už vôbec nie pre budúcnosť. Boli získané za nejakých podmienok, ktoré sa už nikdy nezopakujú,“ hovorí v podcaste OK360 stupňov.

Svojich klientov vyzýva, aby ich brali ako inšpiráciu, aby v nich hľadali zaujímavé veci a námety na riešenie svojich problémov.“

 V podcaste sme spolu hovorili o tom:

  • Ako si vyberať dáta, aby boli zmysluplné a nepotvrdzovali len vopred stanovené pravdy?
  • Ako ich analyzovať a prečo im veriť?
  • Prečo sú lepšie historické, kontinuálne dáta ako náhodný prieskum?
  • Čo robiť, aby nás dáta neoklamali a neposlali na zlé
    chodníčky?

 Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na
našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a
reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie
https://hnonline.sk/predplatne/strategie