12 najväčších produkčných spoločností na Slovensku sa dohodlo, že musia spolupracovať. A tak si založili Asociáciu reklamných producentov. O čo im ide? Aké sú ich hlavné ciele? Hovorili sme s prvým prezidentom Asociácie a majiteľom produkčnej firmy Protos Productions Michalom Hlavačkom.

Trápi ich spôsob vedenia tendrov a hlavne nízky čas na vypracovanie zadania. Ten je bežne 4-5 dní, vrátane víkendu.

„Naozaj to nie je udržateľný spôsob. Každý chce toho najlepšieho režiséra, ale tí najlepší stále niečo robia, niečo točia. Vypracovanie treatmentu trvá dlhé hodiny pre režiséra a predstavuje obrovské náklady pre nás ako produkciu. Všetkých ľudí treba zaplatiť. Ideálne by bolo, keby sme na to mali sedem pracovných dní, a aj to by bolo veľmi rýchle,“ zdôrazňuje Hlavačka.

Aj preto sa producenti spájajú do asociácie a chcú bojovať za svoje pozície.