Chcú pripraviť juniorov začínajúcich v reklame, ale aj profesionálov z príbuzných či vzdialených odborov na prax v reklame. A tak si dvaja skúsení marketéri Róbert Slovák a Alexander Smik založili školu reklamy. Nazvali ju
ADtc. /adsetera/
„Štandardné reklamné princípy fungujú. Akurát sa mení prostredie, v ktorom ich využívate. A k tomu potrebujete background,“ vysvetľuje Róbert Slovák. Obidvaja prostredníctvo asociácií ADMA či KRAS prednášajú na školách. „Chýbalo nám však niečo komplexné. Niečo, čo by nás previedlo od zadania klienta cez uchopenie značky, stratégie, pozicioningu, produkcie až po médiá. Teda komplexný balíček, ktorý nestojí a nepadá na tom, kto akurát má čas.“
Postavili preto komplexný projekt školy reklamy, ktorý dokáže previezť študentov celým procesom marketingovej komunikácie. „Motivácia vznikla z našich debát ako majiteľov agentúr. Rozprávame sa o tom, ako je to s ľuďmi, že brandža je rýchla a dejú sa v nej rôzne veci. Nemáme v agentúre čas podrobne pracovať. Oni jednoducho prídu a musia sa to naučiť. Ten proces je dlhodobý a vieme, že všetci potrebujú mať background,“ hovorí Smik.
V rozhovore s Alexandrom Smikom a Róbertom Slovákom sa dozviete:
Ako vyberali lektorov svojej školy reklamy?
Čo všetko sa musia ľudia naučiť, aby pochopili všetky procesy marketingovej komunikácie?
Komu je škola určená a ako môže celoživotné vzdelávanie posunúť marketérov, kreatívcov, stratégov?