"Zároveň platí, že v brandži je veľký dopyt po mladých režiséroch s inými prístupmi. Zároveň si nemyslím, že na ten dopyt reagujeme tak, že im dávame príležitosť," hovorí Andrej Solár, CEO produkčnej spoločnosti endrius.
„Produkcia je mega dôležitou súčasťou komunikácie, ak nie
kľúčovou. My sme realizátori ideí, na konci dňa to, čo zákazník alebo divák vidí, je na našom stvárnení. Bol by som rád, keby sa nám dostal viac pozornosti.“
Andrej Solár je hosťom podcastu OK360°. Čo sa z rozhovoru dozviete?
- Aké očakávania majú produkcie od novej Asociácie reklamných
producentov? - Prečo treba lepšie nastaviť produkčné tendre?
- Ako sa deformujú informačné toky od zadávateľa až po
realizátora kampane? - Prečo odstúpili z viacerých tendrov a čo je už pre
nich cez čiaru? - Dostávajú mladí reklamní režiséri dostatok priestoru a dôvery?