Už o pár dní to vypukne. V noci z nedele na pondelok sa bude hrať finále NFL, Národnej ligy v americkom futbale. Tento zápas všetci poznajú ako Super Bowl. Tento program je najsledovanejšou televíznou udalosťou roka v USA, v ktorej sa točia stovky miliónov dolárov. "Najobyčajnejšie lístky sa kupujú za 4-tisíc dolárov, reklamný spot stojí asi 7 miliónov," hovorí kreatívny riaditeľ agentúry Triad a fanúšik amerického futbalu Vlado Kurek.
Prečo je to také výnimočné? Ako sa zo sviatku športu stalo monštruózne divadlo? Prečo marketingový svet ale aj bežní ľudia sledujú reklamné spoty? Čím je superbowlová reklama výnimočná a aké trendy svetu prináša? Porozprávame vám o kultových reklamách, ktoré si pamätáme dodnes.Práve o tom sa budeme rozprávať v najnovšej epizóde podcastu o komunikácii OK360°.