Monika Farkašová vyhrala na Young Lions všetko, čo sa dalo. Má viacnásobné zlato zo slovenského kola, dokonca aj najcennejší kov z Cannes. Najväčšie úspechy zaznamenala s Jakubom Svetlíkom. A tento rok bude Young Lions bez nej.

"Žiaľ, už som stará a nemôžem sa prihlásiť. Či existuje návod ale tajný kód ako vyhrať? To podľa mňa neexistuje, ale existujú ingrediencie, ktoré môžu pomôcť víťazstvu," hovorí súčasná strategička Triadu. "Nezáleží na skúsenostiach. Vyhrať môže akýkoľvek nápad."

Základom je podľa nej správny výber partnera. "To je alfa a omega úspechu. S Jakubom som nikdy nepracovala na skutočnej práci, poznáme sa iba cez súťaže. Za tie roky sme sa iba raz nezhodli, čo budeme prezentovať. Inak sme boli vždy na jednej vlne."

Spolu s Monikou Farkašovou sme hľadali kód alebo vzorec, ktorý platí pre úspech v Young Lions.

Prečo musí byť aj ten druhý človek rovnako nadšený? Ako treba hľadať idey? Ako efektívne brainstormovať a prečo žiadny nápad nie je zlý? Ako vedia pomôcť dáta a prieskumy a pomôže prehľad vo svetových kampaniach?


xxxxxxxxxSúťaž Young Lions 2025 je otvorená. Už teraz si môžete posielať svoje prihlášky a pustiť sa do boja o zlato a miestenku na Medzinárodnom festivale kreativity v Cannes.

Všetky dôležité informácie aj podmienky prihlášky nájdete ⁠TU.⁠ 

Partnermi súťaže Young Lions Slovakia 2025 sú:

Asociácia mediálnych agentúr (AMA)Slovenská sporiteľňaTelekomTV JOJShutterstock


Organizátorom súťaže je spoločnosť Ad Awards Association, ktorá je zároveň oficiálnym reprezentantom reklamného festivalu Cannes Lions International Festival of Creativity na Slovensku. Odbornými garantmi súťaže sú Klub reklamných agentúr Slovenska (KRAS), Art Director ́s Club Slovakia (ADC) a MAFRA Slovakia, vydavateľ magazínu Stratégie.