V 26. časti nášho mikropodcastu riešime problém, keď ste terčom masívnej cielenej dezinformačnej antikampane a ako v takejto situácii reagovať.
Túto situáciu si netreba zamieňať s normálnou kritikou vašej práce, ktorá je v demokracii úplne legitímny a dokonca žiadaná, pretože kritická spätná väzba vás môže posunúť k lepším rozhodnutiam.
Ak ste však naozaj objektom organizovanej antikampane – nech už je jej zdrojom ktokoľvek, od politického oponenta, cez neuspokojené biznisprostredie až po nejakého individuálneho kverulanta, ako postupovať? Pokúsiť sa nechať antikampaň vyhniť a mlčať? Alebo reagovať? Kedy? Akým spôsobom? A do akej miery pri tom využiť oficiálne mestské komunikačné kanály?
Presvedčíte správnou reakciou občanov, ktorí sa vezú na dezinformačnej vlne? Alebo hráte len o to, aby ste nestratili svojich priaznivcov, ktorí vám doteraz verili? Dá sa vyhrať tento súboj napríklad na sociálnych sieťach, či je to dopredu stratená varta? Alebo si minimalizovaním dopadov antikampane vytvárate predpoklady, aby ste dokázali vyhrať vo volebnej miestnosti?
Počúvajte!