"Sme najväčšia audioskupina na Slovensku. Nemať podcasty by bolo krátkozraké. Našim cieľom je budovať ich a byť najlepším producentom podcastov. Sú súčasťou našej stratégie už od roku 2022, kedy sme sa na podcasty začali pozerať aj cez sociálne siete či videopodcasty," hovorí Simona Mičová, ktorá šéfuje podcastovej divízii Bauer Media Slovakia.

"Do piatich rokov vidím podcasty ako samostatný mediatyp, ktorý bude mať svoje fanúšikovské základne, sociálne siete. Okolo podcastov sa vo väčšej miere budú robiť eventy. Stanú sa mainstreamom."

V Baueri si od podcastov sľubujú nových poslucháčov, ale aj nové peniaze. S tým podľa Mičovej súvisí neustále vzdelávanie trhu. Content nebude vždy zadarmo, pretože tvorcovia potrebujú generovať príjem.

V podcaste sa ešte dozviete:

Od decembra je súčasťou podcastového tímu Martin Fenčák. Čo priniesol do Baueru? Aké trendy vládnu svetu podcastov? Prečo potrebujú lepšie promo a ako im v tom pomáhajú ich populárne rádiá? Ako hodnotia rok 2024 a čo očakávajú od roku 2025? Pribudnú nové podcasty a aké eventy chystajú?


Ďakujeme, že počúvate podcasty Stratégií. Všetky rozhovory nájdete aj na našom webe. www.strategie.hnonline.sk

********

Stratégie sú jediný slovenský magazín, ktorý sa venuje médiám, marketingu a reklame. Pridajte sa k našim čitateľom. A ak chcete podporiť tvorcu podcastov, môžete tak urobiť kúpou digitálneho alebo printového predplatného.

https://hnonline.sk/predplatne/tlacene-tituly/96016053-strategie

https://hnonline.sk/predplatne/strategie