Len málokedy narazím v praxi na nástroj alebo službu, ktorá prinesie naozaj zásadnú inováciu v on-line marketingu. Naposledy sa mi to stalo, keď som narazil na platformu Webout a preto som si do rozhovoru pozval jej spoluzakladateľa Michala Orsavu.Webout je revolučná platforma pre tvorbu personalizovaných videí. Umožňuje firmám komunikovať so zákazníkmi prostredníctvom interaktívnych videí, ktoré sa automaticky prispôsobujú každému divákovi – zobrazujú jeho meno, konkrétny produkt či službu. Vďaka tomu dosahujú kampane až 10-násobne vyššie preklikové miery a až 95 % dopozeranosť videí.Táto technológia je dostupná aj pre malé firmy a jednotlivcov, bez potreby technických znalostí či veľkých rozpočtov. Webout tak mení spôsob, akým značky budujú vzťahy so zákazníkmi – rýchlo, efektívne a s vysokou mierou zapojenia.Medzi klientov Weboutu patria značky ako Zoot, Notino, Česká spořitelna, AC Sparta Praha či TV Prima. Ak ťa zaujíma, ako bude vyzerať marketing budúcnosti, rozhovor si nenechaj ujsť.Službu si zároveň môžeš naživo otestovať na https://www.webout.me/cs.V rozhovore sa dozvieš:0:00 Úvod0:35 Michale, pre tých, ktorí Webout nepoznajú, poďme si predstaviť vašu službu a ako celý nápad vznikol.4:45 V e-commerce je ešte stále veľa majiteľov orientovaných na výkon, no väčšinou narazia na nejaký strop v rámci performance, ktorý nevedia preskočiť. Akú pridanú hodnotu tu dokážu priniesť personalizované videá od Webout?10:41 Na akej technológii je Webout postavený? Čo bolo na celom vývoji najzložitejšie?16:52 Pre akých klientov v e-commerce ste už Webout nasadzovali? Ktoré kampane považujete za najvydarenejšie?22:22 Na vašom webe som videl aj pekný príklad na B2B kampane, aké ďalšie cieľovky sú pre vás zaujímavé okrem e-shopov?29:15 Aká je cca finančná náročnosť kampaní cez Webout, aká je spodná hranica?33:37 Zúčastnili ste sa nedávno v US na akcii SXSW. Ako sa vám to podarilo a aké boli ohlasy na vašu službu?37:29 Na akých trhoch aktuálne pôsobíte a kde vidíte najväčší potenciál?41:35 Aká je dlhodobá vízia Webout? Kde sa vidíte povedzme o 3-5 rokov?👑 Ak ťa tento rozhovor zaujal, pridaj sa do komunity e-shopárov na https://www.eshopovykral.sk a čerpaj know-how pre dlhodobé zvýšenie ziskovosti tvojho e-shopu. 🚀Projekt Eshopový kráľ podporujú:BluewebCorlonezSleduj nás na sociálnych sieťach:LinkedInInstagramTikTok
powered by