Značky po celom svete čelia vážnym reputačným výzvam. Potvrdili to vystúpenia a diskusie tohtoročného Global Marketer Weeku, ktorý sa uskutočnil v Bruseli. "Optimizmus sa vytratil. Stephan Loerke, CEO Svetovej federácie zadávateľov reklamy pomenoval súčasnú situáciu takým vojenským hlásením SNAFU, čo znamená Situation normal all fucked up, čiže situácia je normálna, všetko je v pr*eli," vysvetľuje výkonný riaditeľ Slovenského združenia pre značkové výrobky Ľubomír Tuchscher.

Podľa prieskumu medzi šéfmi marketingu členov WFA 99 % považuje geopolitický a ekonomický tlak za jednu z hlavných hrozieb svojho pôsobenia. A 69 % očakáva, že tento tlak bude ďalej rásť.

V podcaste OK360 sa dozviete:

Ako sa dá pracovať s touto neistotou a prečo je dôvera spoločnosti taká nízka? Prečo sa svetové značky utiekajú k nacionalizmu? Ako si poradia značky s výzvou obnoviť dôveru zákazníkov? Je kľúčom k úspechu presun budgetov z performance do experience marketingu? A nebude to príliš drahé?