(2. časť rozhovoru s kreatívnym riaditeľom Ateliéru Pútnici Petrom Rajčákom).

"Baví má autorská sloboda, ktorá je stále v reklame prítomná," hovorí známy kreatívec, zakladateľ Agentúry Pútnici Peter Rajčák. "Hnevajú ma deadliny. Ale veľa vecí, ktoré ma kedysi hnevali, už vyprchali. Kedysi to boli ostré lakte, ale mám pocit, že brandža dozrela."

Prečo odišiel z veľkých agentúr a založil vlastnú malú butikovú? "Odrazu som precitol, že namiesto kampaní riešim dovolenky či hiring. Na vizitke som mal pekný titul, ktorému zodpovedal plat aj postavenie, ale nerobil som robotu, ktorá ma bavila. "

Prečo si dnes klienti najímajú Pútnikov? Ako nestratiť šibnutosť a chuť prekvapovať? V čom sú iní ako veľké agentúry? Dokázal by urobiť TikTok stratégiu?